درد دلتنگی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تک و تنها تو این خونه دارم با غصه می سازم

                 می دونم آخرش اینجا به این احساس می بازم

تو رویا می رمو انگار داری رد میشی از کوچه

             به چشمات خیره می مونم دلم باز عشقو می پوشه

عزیزم درد دلتنگی داره دنیامو میگیره

                با عطر تن تو زندم نیای عشق تو میمیره

دارم اسم تورو اینجا توی این جاده میریزم

                شاید برگشتی و بازم بگی دستاتو میگیرم

ببین دنیا حراجم زد منو ارزون فروشی کرد

         چقدر وابستگی سخته دلت با من چه کاری کرد

هنوزم عکس تو اینجاست هنوز دیوونگی دارم

        به جای شونه هات سر روی قاب عکس می زارم

من از تقدیر دلگیرم شکایت می کنم از عشق

                چقدر غمگین و داغونم نمیرسه به دادم عشق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:6 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§